۹ روش واقعی برای کسب بیت کوین رایگان

بیت کوین رایگان

فهرست مطالب

سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی مدعی توزیع رایگان بیت کوین هستند؛ اما این وعده‌های پوچ سرانجامی ندارند و عموما یک پروژه کلاهبرداری‌ یا اسکم ارز دیجیتال هستند. البته راه‌های مطمئنی برای کسب بیت کوین رایگان وجود دارد. شرکت در ایردراپ‌ها، استخراج بیت کوین، استیک کردن ارزهای دیجیتال، استفاده از کد معرف، ارائه خدمات فریلنسری و… از جمله روش‌های مطمئن این کار هستند.

در این مقاله بیتمکس به‌سراغ روش‌های به‌دست آوردن رایگان ارز دیجیتال بیت کوین رفته‌ایم؛ به‌نظر شما ممکن است؟ بیایید باهم این موضوع را بررسی کنیم.

به دست آوردن بیت کوین رایگان؟ رویا یا واقعیت!

دریافت رایگان بیت کوین

سال‌ها پیش وقتی ارز دیجیتال بیت کوین کمتر از چند دلار بود، بسیاری از سایت‌ها از وعده اعطای بیت کوین رایگان برای تبلیغات استفاده می‌کردند. اما بیت کوین در سال ۲۰۲۱ سقف قیمت ۶۸ هزار دلاری را نیز تجربه کرد و امروزه یکی از دارایی‌های ارزشمند در جهان به‌شمار می‌رود.

پس با نگاهی به قیمت و ارزش امروزی این ارز دیجیتال، مشخص است که نباید به وعده‌های به‌دست آوردن رایگان آن دل بست. بااین‌حال، روش‌هایی برای به‌دست آوردن رایگان ارزهای دیجیتال دیگر در فضای اقتصاد دیجیتالی وجود دارد. البته اگر تمایلی برای نگهداری آلت کوین‌ها ندارید، می‌توانید آن‌ها را به بیت کوین تبدیل کنید.

۹ روش‌ واقعی برای کسب ارزهای دیجیتال رایگان

1. شرکت در ایردراپ‌ها (Airdrop)

در اغلب موارد وقتی صحبت از توزیع ارز دیجیتال رایگان می‌شود، یک جای کار لنگ می‌زند؛ اما درباره ایردراپ اوضاع کمی متفاوت است.

ایردراپ‌ها انواع متفاوتی دارند و هر یک هدف مشخصی را دنبال می‌کنند. برای مثال برخی از کسب‌وکارهای حوزه کریپتو از ایردراپ برای تبلیغات و بازاریابی خود استفاده می‌کنند.

در این موارد با انجام برخی کارهای ساده مثل دنبال کردن صفحه پروژه یا بازنشر محتوای تولیدی می‌توان در ایردراپ آن سهیم شد.

گونه دیگری از ایردراپ‌ها مربوط به پروژه‌هایی است که هنوز به‌طور رسمی منتشر نشده‌اند و در مرحله تست‌ قرار دارند. اگر در تست این پروژه‌ها مشارکت کنید، پس از انتشار پروژه، پاداش همکاری‌تان را دریافت خواهید کرد.

هولد کردن توکن‌ها، مشارکت در اکوسیستم، جذب سرمایه و کمک به بازاریابی پروژه‌های جدید از دیگرگونه‌های ایردراپ هستند.

همان‌طور که اشاره شد شما می‌توانید ارزهای دیجیتال به‌دست آمده در ایردراپ‌ها را به بیت کوین تبدیل کنید.

2. وام‌دهی به دیگر کاربران در کیف پول‌های دیفای

یکی از اهداف اصلی پلتفرم‌های دیفای، اعطای وام سریع به کاربران است. نقدینگی این پلتفرم‌های غیرمتمرکز وام ارز دیجیتال از طریق سرمایه رمزارزی دیگر کاربران تامین می‌شود.

در این روش می‌توانید دارایی خود را در پلتفرم‌های دیفای وام‌دهی سرمایه‌گذاری کنید و در ازای آن سود بگیرید. سودی که در این پلتفرم‌ها داده می‌شود، اغلب ارز دیجیتال همان پلتفرم است. پس از دریافت سود که مجددا می‌توان آن را به بیت کوین تبدیل کرد.

3. استیک کردن ارزهای دیجیتال (Staking)

استیک کردن ارزهای دیجیتال

استیک کردن ارزهای دیجیتال، نوعی از سپرده‌گذاری در کیف‌ پول‌های دیفای یا پلتفرم‌های این حوزه است. زمان استیک کردن سرمایه براساس توافق دوطرفه مشخص می‌شود. هرچقدر این بازه زمانی بیشتر باشد، سود دریافتی هم بیشتر خواهد بود. البته فراموش نکنید در زمان تعیین‌شده اجازه برداشت دارایی خود را ندارید.

سوددهی زیاد استیک کردن ارزهای دیجیتال باعث شده تا کاربران زیادی به این روش سرمایه‌گذاری علاقه‌مند شوند. در این روش هم می‌توانید سود حاصل از استیکینگ را که عموما ارز دیجیتال بومی همان پلتفرم است به بیت کوین تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید: چه موقع بیت کوین بخریم؟ نحوه تشخیص بهترین زمان خرید خرید بیت کوین

4. بیت کوین رایگان در ازای یادگیری!

از جذاب‌ترین روش‌های دریافت بیت کوین رایگان، ثبت‌نام در سایت‌های آموزشی کریپتو است. برخی از این سایت‌ها مثل کوین مارکت‌کپ (CoinMarketCap) یا بایننس (Binance) در ازای تمام کردن آموزش‌ها و شرکت در امتحان‌های دوره، به کاربران خود پاداش بیت کوینی می‌دهند. اگرچه این پاداش‌ها آن‌چنان هم زیاد نیست، اما تصور کنید برای شرکت در یک دوره آموزشی رایگان پاداش هم بگیرید!

5. بازی‌های دنیای کریپتو

بازی‌های دنیای کریپتو

هیجان‌انگیزترین راه کسب بیت کوین رایگان، بازی کردن در پلتفرم‌های کریپتویی است. تعداد زیادی بازی بیت کوین رایگان در دنیای وب۳ وجود دارد. اگر اهل بازی کردن هستید، می‌توانید از طریق این بازی‌ها یا خدمات جانبی‌ آن‌ها درآمد کسب کنید.

راه دیگر کسب درآمد در بازی‌های متاورس، خریدوفروش NFTهای بازی است. اغلب بازی‌های بلاکچینی بازاری برای خرید و فروش NFT دارند. هرچقدر بازیگر قدرتمندتری باشید، درآمدتان در این زمینه بیشتر خواهد بود. درآمد به‌دست آمده از این طریق را نیز می‌توانید به BTC تبدیل کنید.

البته در فضای بازی‌های کریپتو باید حواستان به موارد کلاهبرداری هم باشد. این حوزه هنوز در ابتدای راه قرار دارد و همین مسئله باعث سواستفاده کلاهبرداران شده است. بهترین بازی‌های بیت کوینی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 بازی  پلتفرم اجرا  شبکه بلاکچین  توکن بازی  ژانر  هزینه نصب
 The Sandbox  کامپیوترهای خانگی   اتریوم  Sand  متاورس  رایگان
 Alien Worlds  وب  بایننس/Wax  TLM  Click Miner  رایگان
 Gods Unchained کامپیوترهای خانگی  اتریوم  GODS  کارتی  رایگان
 Splinterlands  کامپیوترهای خانگی  WAX/HIVE  SPS/DEC  کارتی  رایگان
 Phantom Galaxies کامپیوترهای خانگی  Polygon ASTRAFER  FPS غیر رایگان

6. انجام پروژه‌‌های فریلنسری در دنیای کریپتو

اگر تجربه برنامه‌نویسی، تولید محتوا، طراحی سایت، گرافیک یا سایر تخصص‌های این‌چنینی را دارید، می‌توانید به‌سراغ سایت‌های فریلنسری کریپتو بروید.

بسیاری از پروژه‌های دیفای، وب۳ و شبکه‌های بلاکچین، بخشی از کارهای خود را برون‌سپاری می‌کنند. اگر سطح زبان خوبی دارید، می‌توانید برای دریافت این پروژه‌ها با دیگر کاربران رقابت کنید. در این سایت‌ها معمولا دستمزد کارجویان با ارزهای دیجیتال به‌ویژه بیت کوین پرداخت می‌شود. انجام پروژه‌های فریلنسری اگرچه سخت‌ترین راه کسب بیت کوین رایگان است، اما درآمد بالاتری نسبت به روش‌های دیگر خواهد داشت. معروف‌ترین سایت‌های فریلنسری حوزه کریپتو را در ادامه فهرست کرده‌ایم:

  • وب‌سایت crypto.jobs
  • وب‌سایت laborx.com
  • وب‌سایت ethlance.com
  • وب‌سایت coingigs.net

برای سرمایه‌گذاری رمز ارز آماده‌اید؟

شروع سرمایه‌گذاری

7. فاسِت بیت کوین (Faucet) و سایت‌های تبلیغاتی

اگر به دریافت بیت کوین رایگان با موبایل فکر می‌کنید، از بهترین گزینه‌ها استفاده از سایت‌های فاسِت بیت کوین (FAUCET BITCOIN) است.

این سایت‌ها با هدف تبلیغات راه‌اندازی می‌شوند و در ازای چند کلیک ساده، دعوت از دوستان یا تماشای تبلیغ مبلغ ناچیزی بیت کوین را به کاربر پاداش می‌دهند.

پایین بودن پاداش این سایت‌ها باعث شده این روزها خیلی طرفدار نداشته باشند. به‌علاوه که موارد کلاهبرداری‌ هم در این زمینه کم نیست.

بااین‌حال اگر به دنبال راه‌های ساده دریافت رایگان بیت کوین هستید، سری به این سایت‌ها بزنید. سایت «freebitcoin.io» معروف‌ترین گزینه در بین سایت‌های فاست بیت کوین است که هر ۶۰ دقیقه بین ۲ تا ۲۴ ساتوشی به کاربران پاداش می‌دهد.

8. استفاده از مرورگرهای کریپتو

یکی از معروف‌ترین مرورگرهای کریپتو «Brave» نام دارد. این شرکت حدود ۷۰ درصد از درآمد تبلیغاتی مرورگر را به کاربران خود اختصاص می‌دهد. درواقع وقتی از این مرورگر استفاده می‌کنید، تبلیغات بنری گوناگونی به شما نمایش داده می‌شود. اگرچه تماشای این تبلیغات آزاردهنده است، اما راه ساده‌ای برای کسب بیت کوین رایگان به‌حساب می‌آید.

9. استخراج رایگان بیت کوین

استخراج رایگان بیت کوین

استخراج ابری بیت کوین نیازی به سخت‌افزار قوی ندارد. در این روش به شرکت‌های استخراج بیت کوین اجازه می‌دهید از فضای هارد و قدرت پردازشگر لپ تاپ یا گوشی‌تان برای استخراج بیت کوین استفاده کنند. این شرکت‌ها نیز در ازای زمان استفاده، به کاربران خود پاداش بیت کوینی می‌دهند.

این روش دریافت بیت کوین رایگان چندان هم به‌صرفه نیست؛ زیرا آسیبی که به سخت‌افزار دستگاه وارد می‌شود بیشتر از درآمدی است که کسب می‌کنید.

سخن آخر

اگرچه توزیع رایگان بیت کوین منسوخ شده است، اما همچنان راه‌هایی برای کسب بیت کوین رایگان وجود دارد. انجام پروژه‌های فریلنسری، سپرده‌گذاری، اعطای وام در پلتفرم‌های دیفای، استیک کردن و ایردراپ از پرسودترین راه‌های کسب بیت کوین هستند. اما فراموش نکنید که هیچ‌کدام از این روش‌ها تضمین شده نیستند و همان‌طور که بارها اشاره شده، عموما در پی آگهی‌های رایگان پروژه‌های کلاهبرداری در کمین‌اند. در دنیای کریپتوکرنسی‌ها، امنیت یکی از مهم‌ترین و بنیادی‌ترین مسائل به‌شمار می‌رود؛ در وبلاگ بیتمکس می‌توانید با انواع روش‌های حفظ امنیت معاملات و دارایی در دنیای کریپتوکرنسی‌ها، آشنا شوید.

مدیر سایت

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

فرایند ماینینگ را باید تنها یکی از روش‌هایی دانست که با استفاده از آن می‌توان در بازار ارزهای دیجیتال سود کسب کرد. اما نکته‌ای که

بازار ارزهای دیجیتال را باید یکی از محبوب‌ترین بازارهای مالی جهان دانست که رشد بسیار بالای آن در همین چند سالی که از آغاز به

افراد متفاوت از روش‌های مختلفی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازار کریپتوکارنسی استفاده می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین و جامع‌ترین سایت‌هایی که می‌توانید در آن

بازار ارزهای دیجیتال را باید یکی از جذاب‌ترین بازارها برای سرمایه‌گذاری دانست. رشد بالای این بازار سبب شده تا هر روز افراد جدیدی وارد این

در بازار کریپتوکارنسی اصطلاحات متفاوتی وجود دارد که شبکه لایتنینگ یکی از آن‌هاست. اما شبکه لایتنینگ چیست؟ اگر بخواهیم به این سوال به ساده‌ترین شکل