بهترین بازی های کریپتو برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۳

بهترین بازی‌های کریپتو برای کسب درآمد

فهرست مطالب

بازی های کریپتو در فضای مجازی و معمولا به صورت آنلاین انجام می‌شوند و مبتنی بر بلاک چین هستند. این بازی‌ها به شما این امکان را می‌دهند که درآمد ارزی کسب کنید و حتی آن‌ها را تبدیل به پول فیات کنید.

بازی‌های کریپتویی علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، سودآور هم هستند و برای دستگاه‌هایی مثل گوشی اندروید، آیفون و همچنین نسخه دسکتاپ عرضه می‌شوند.

ما در این مطلب از بلاگ بیتمکس، بهترین بازی های کریپتویی در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی می‌کنیم.

بازی کریپتو چیست؟

بازی کریپتو چیست

بازی‌های کریپتویی نوع جدیدی از صنعت گیمینگ هستند که درواقع ترکیبی از بلاک چین و بازی به حساب می‌آیند. در هر کدام از این بازی‌ها توکن‌های بومی وجود دارند که شما می‌توانید با آن‌ها درون بازی خرید، فروش و تجارت کنید.

بعضی از این بازی‌ها برای شروع نیاز به یک سرمایه‌گذاری اولیه دارند؛ اما بعضی دیگر در دسته بازی‌های بلاک چینی رایگان قرار می‌گیرند. با وارد شدن به این بازی‌ها می‌توانید زمین، اشیا و توکن بخرید و با دریافت ارز دیجیتال، آن را مستقیما به کیف پولتان منتقل کنید. 

معرفی بهترین بازی‌های کریپتویی با جایزه ارز دیجیتال

در ادامه بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های مبتنی بر بلاک چین در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی می‌کنیم. در بخش معرفی هر بازی، لینک سایت سازنده آن هم وجود دارد و شما می‌توانید با کلیک روی اسم آن‌ها، وارد سایت آن بازی شوید.

  •  Axie Infinity: تجارت و نبرد با NFTهای ساخته شده از اتریوم

معرفی بهترین بازی‌های کریپتویی

این بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم، برای کسب درآمد مبتنی برNFT است که بازیکنان در آن می‌توانند با دیگر کاربران آنلاین مبارزه و معامله کنند. در این بازی می‌توانید موجوداتی به اسم Axies داشته باشید و از آن‌ها برای مبارزه استفاده کنید.

برای شروع بازی باید حداقل سه اکسی (Axies) داشته باشید. مبلغ ارزان‌ترین اکسی  ۰٫۰۴۲۱ اتریوم (حدود ۷۹ دلار) است. بعد از برنده شدن در مبارزه توکن‌هایی به اسم Smooth Love Potion به دست می‌آورید و می‌توانید با آن اکسی‌های بیشتری تولید کنید یا آن را به بازیکنان دیگر بفروشید.

  • The Sandbox: بهترین بازی رمزنگاری برای کسب درآمد

معرفی بهترین بازی‌های کریپتویی

سند باکس یکی دیگر از برترین بازی‌های ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که خلاقیت و کسب درآمد را با هم ترکیب می‌کند. این بازی چند نفره متاورس به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از طریق بازی NFT کسب کنند. این بازی در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی شد و هدف از شکل‌گیری آن آشنایی کاربران با فناوری بلاک چین از طریق بازی‌های مجازی بود.

سند باکس هم‌اکنون یک پلتفرم اقتصادی است که بازیکنان در آن می‌توانند به صورت چند نفره بازی کرده و درآمد رمز ارزی کسب کنند. در این بازی کاربران برای ساختن قلعه یا کسب توکن بیشتر، باید رمز ارز SAND بخرند.

  • Decentraland: بهترین بازی متاورس با پتانسیل زیاد

معرفی بهترین بازی‌های کریپتویی

Decentraland یک پلتفرم واقعیت مجازی و از محبوب‌ترین بازی‌های متاورس است که توکن اصلی آن مانا (MANA) است. بازیکنان در این بازی می‌توانند دنیای سه بعدی خود را بسازند، زمین بخرند و آن را توسعه بدهند. با خرید هر قطعه زمین، می‌توانید در آن ساختمان بسازید و NFT کسب کنید و بعد از معامله این توکن‌های غیرقابل تعویض، ارز دیجیتال مانا بگیرید.

شروع این بازی کاملا رایگان است و فقط باید یک کیف پول اتریوم داشته باشید تا بتوانید ارز MANA را در آن نگهداری کنید.

  • Zed Run: کسب درآمد در مسابقات اسب دوانی

معرفی بهترین بازی‌های کریپتویی

در این بازی می‌توانید اسب دلخواهتان را انتخاب کرده، آن را بخرید، بفروشید یا با سایر بازیکنان پلتفرم معامله کنید. روش کسب درآمد از طریق این بازی، مسابقه با اسب‌ها و کسب جایزه در صورت برنده شدن است.

هر اسب نقاط قوت و ضعف خود را دارد و بازیکنان می‌توانند آن ها را ارتقا دهند تا برنده شدن در مسابقات آسان‌تر شود. حتی می‌توانند برای کسب درآمد بیشتر، روی بازیکنان دیگر شرط‌بندی کنند. توکن بازی زد ران روی بلاک چین اتریوم و Polygon راه‌اندازی شد.

معرفی بهترین بازی‌های کریپتویی

این بازی درواقع یک مهمانی چند نفره است که در آن کاربران می‌توانند بازی‌های کوچک و ماموریت‌هایی را برای جمع‌آوری ارزهای moola یا MLA انجام دهند. با افزایش مقدار این کوین‌ها می‌توان آن‌ها را فروخت و سود گرفت.

  • Gods Unchained: رقابت خدایان با توانایی‌های منحصر به فرد

معرفی بهترین بازی‌های کریپتویی

ورود به این بازی کارتی مبتنی بر بلاک چین اتریوم کاملا رایگان است. در این بازی باید سعی کنید کارت‌های NFT جمع‌آوری کرده و با دیگر بازیکنان رقابت کنید. بازی حول محور موجودات قدرتمندی به نام «خدایان» می‌چرخد ​​که هر کدام از آنها توانایی منحصر به فردی دارند. ارز داخل این بازی GODS نام دارد که با شکست دادن سایر بازیکنان آن را کسب می‌کنید.

معرفی بهترین بازی‌های کریپتویی

Star Atlas یک بازی کسب درآمد مبتنی بر نجوم است که توسط بلاک چین سولانا طراحی شده است و برای پرداخت هزینه تراکنش‌ها به کیف پول سولانا نیاز دارید.

در این بازی کاربران می‌توانند فضا را کاوش کنند و NFTهای سیارات، ستارگان و جاهای دیگر را مبادله کنند. هر سیاره یا ستاره دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آنها را در بازی با یکدیگر متفاوت می‌کند. 

این بازی مبتنی بر بلاک چین بر دو توکن متکی است: ATLAS که در بازی به عنوان یک توکن کاربردی استفاده می‌شود و POLIS که یک توکن حکومتی است. 

معرفی بهترین بازی‌های کریپتویی

همسایه من آلیس، یک بازی رمزنگاری شده و سرگرم کننده برای کسب درآمد است. در این بازی می‌توانید زمین‌های خود را داشته باشید، کارهای مزرعه را انجام دهید، زنبورداری کنید، به ماهیگیری بروید و با بازیکنان دیگر هم تعامل داشته باشید. 

برای دریافت منابع مورد نیاز در این بازی باید از توکن ALICE استفاده کنید. برای ورود به بازی هم به یک قطعه زمین نیاز دارید که ارزان‌ترین آن ۲۴۷ آلیس (۲۶۰ دلار) است.

  • Illuvium: بهترین بازی مبتنی بر متاورس

معرفی بهترین بازی‌های کریپتویی

Illuvium یکی از مشهورترین بازی‌های ماجراجویی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. این بازی با تم بین کهکشانی هیجان انگیز خود، مورد پسند بسیاری از گیمرها و سرمایه‌گذاران دنیای کریپتو است. در این بازی باید سعی کنید در نبردها پیروز شوید تا بتوانید  ارز ILV دریافت کنید.

معرفی بهترین بازی‌های کریپتویی

در این بازی با پرورش، بزرگ کردن و مبادله بچه گربه درآمد کسب می‌کنید. این بازی اولین برنامه غیرمتمرکز مبتنی‌بر بلاک چین اتریوم است که با ارز دیجیتال ETH کار می‌کند. اولین کاری که هنگام ورود به این بازی باید انجام دهید، خرید یک گربه مجازی است. بعد از آن باید گربه را پرورش دهید و نژاد آن را توسعه دهید. برای همین باید جفت آن گربه را هم بخرید. البته برای جفت‌گیری گربه‌ها می‌توانید با یک بازیکن دیگر تعامل کنید. این بازی درحال حاضر روی مرورگرهای وب کروم و فایرفاکس اجرا می‌شود.

کلام آخر

شاید اگر چند سال قبل به کسی می‌گفتیم با بازی کردن هم می‌شود درآمد کسب کرد، باور نمی‌کرد. اما حالا به لطف دنیای کریپتو می‌دانیم که همه چیز شدنی است؛ حتی کسب درآمد از طریق بازی!

جدا از تمام لذت و سودی که بازی‌های کریپتویی دارند، توصیه ما به شما این است که قبل از خرج کردن دارایی‌هایتان در بازی‌هایی که سرمایه‌گذاری اولیه می‌خواهند، به نوسانات بازار ارزهای دیجیتال توجه کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر از دنیای ارزهای دیجیتال و کشف رمز ارزها، می‌توانید سایر مقالات بلاگ بیتمکس را مطالعه کنید.

مدیر سایت

مدیر سایت

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

کیف پول ارز دیجیتال را باید یک نرم‌افزار دانست که گاهی همراه با سخت‌افزار در اختیار افراد قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند کوین‌ها و توکن‌های متفاوت […]

خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ترید و بسیاری اقدامات دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال بدون داشتن اطلاعات مناسب از چارت کوین یا توکن مورد نظر […]