خرید کارتی بیتمکس

خرید کارتی بیتمکس

فهرست مطالب

بازار ارزهای دیجیتال این روزها داغ است و بسیار فراگیر شده است؛ در پی همین فراگیری،‌ هر کسی دوست دارد که فعالیتی هرچند کوچک در این بازار داشته باشد. برخی فقط علاقه‌مندند که بخشی از دارایی خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنند و به اجتماع بزرگ هولدرهای ارز دیجیتال بپیوندند.

اما نکته این‌جا است که ورود به این بازار، پیچیدگی‌های مختص به خود را هم دارد و ممکن است این پیچیدگی‌ها، ما را گمراه کند. پس بهترین در کار در مواجهه با چنین موردی اول کسب اطلاعات و دوم استفاده از امکاناتی است که راه ورود به بازار کریپتو را آسان‌تر می‌کند.

خرید کارتی بیتمکس

خرید کارتی بیتمکس دقیقا همان امکانی است که مسیر ورود شما به بازار ارز دیجیتال را آسان و هموار می‌کند. در این روش پیچیدگی‌های خرید رمزارز به حداقل رسیده تا هر فردی بتواند با توجه به نیاز خود میزان رمزارز مدنظر خود را خریداری کند.

در این روش، شما پس از ثبت‌نام در صرافی ارز دیجیتال بیتمکس، وارد صفحه خرید کارتی می‌شوید و می‌توانید تتر، اتریوم و بیت کوین را، در مبالغ ۵۰۰ هزار تومان، یک میلیون تومان و دو میلیون تومان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و فقط با چند کلیک خریداری کنید.

در روش‌های دیگر خرید ارز دیجیتال، پیچیدگی‌هایی مانند شارژ ریالی حساب، تبدیل ریال به رمزارز، ثبت آدرس کیف پول و… وجود دارد که می‌تواند برای یک فرد تازه‌کار، گیج‌کننده شود. در خرید کارتی بیتمکس، شما کافی است کارت مدنظر خود را از نظر نوع رمزارز (تتر، اتریوم، بیت کوین) و میزان خرید (۵۰۰ هزار تومان، یک میلیون تومان، ۲ میلیون تومان) انتخاب کنید. در این روش، پروسه خرید مانند دیگر خریدهای اینترنتی است؛ بعد از انتخاب محصول موردنظر به درگاه پرداخت هدایت می‌شوید.

بعد از انجام پرداخت، کیف پول شما با توجه به مبلغ روز رمزارز انتخابی، شارژ خواهد شد. برای مثال با خرید کارت ۵۰۰ هزار تومانی تتر، قیمت لحظه‌ای این ارز دیجیتال محاسبه شده و در کیف پول شما شارژ می‌شود.

تخفیف ویژه برای اولین خرید کارتی در بیتمکس

در طرح جدید بیتمکس، کاربرانی که قصد انجام اولین خریدِ کارتی خود را دارند، می‌توانند از کد تخفیف مخصوص استفاده کنند. این کد تخفیف فقط برای خرید تتر فعال است و شما می‌توانید در اولین خرید خود، هر تتر را ۲ هزار تومان ارزان‌تر خریداری کنید.

یعنی برای مثال با خرید کارت یک میلیون تومانی تتر و اعمال کد تخفیف، شما هزینه کم‌تری پرداخت می‌کنید و تتر بیش‌تری در حساب بیتمکس شما شارژ می‌شود. یک خرید آسان و سودآور!

خریدِ کارتی چه فایده‌ای دارد؟

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، مهم‌ترین مزیت خرید کارتی بیتمکس، دور کردن شما از پیچیدگی‌ها و هموار کردن مسیر برای خرید ارز دیجیتال است. قیمت ارزهای دیجیتال به‌صورت دائمی نوسان دارد و درحال تغییر است. شما با این روش حتی نیازی به محاسبه قیمت ندارید و قیمت رمزارز، در لحظه پرداخت برای شما محاسبه می‌شود و معادل آن به حساب‌تان واریز می‌شود.

آموزش خرید کارتی

برای خریدِ کارتی رمزارز در بیتمکس، باید مراحل زیر را طی کنید:

 

۱- در بیتمکس ثبت‌نام کنید. (راهنمای ثبت‌نام و احراز هویت)

۲- روی گزینه «خرید کارتی» در نوار بالایی وب‌سایت Bitmax کلیک کنید.

خرید کارتی بیتمکس - مرحله ۱

 

۳-  نوع رمزارز و مبلغ مد نظر خود را انتخاب کنید،‌ روی «تایید و خرید» کلیک کنید تا به درگاه بانکی منتقل شوید.

نحوه خرید کارتی بیتمکس

 

۴- بعد از انجام مراحل پرداخت، روی «بازگشت به پنل کاربری» کلیک کنید. حالا به‌طور خودکار به صفحه «مدیریت دارایی‌ها» منتقل می‌شوید. ارز دیجیتال خریداری شده در این صفحه قابل مشاهده است.

 

پانته‌آ کماسی

پانته‌آ کماسی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

فرایند ماینینگ را باید تنها یکی از روش‌هایی دانست که با استفاده از آن می‌توان در بازار ارزهای دیجیتال سود کسب کرد. اما نکته‌ای که […]

بازار ارزهای دیجیتال را باید یکی از محبوب‌ترین بازارهای مالی جهان دانست که رشد بسیار بالای آن در همین چند سالی که از آغاز به […]

افراد متفاوت از روش‌های مختلفی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازار کریپتوکارنسی استفاده می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین و جامع‌ترین سایت‌هایی که می‌توانید در آن […]

بازار ارزهای دیجیتال را باید یکی از جذاب‌ترین بازارها برای سرمایه‌گذاری دانست. رشد بالای این بازار سبب شده تا هر روز افراد جدیدی وارد این […]

در بازار کریپتوکارنسی اصطلاحات متفاوتی وجود دارد که شبکه لایتنینگ یکی از آن‌هاست. اما شبکه لایتنینگ چیست؟ اگر بخواهیم به این سوال به ساده‌ترین شکل […]