رکوردشکنی نهنگ‌های بیت کوین!

افزایش نهنگ‌های بیت کوین

فهرست مطالب

طبق گزارش تحلیلی منتشر شده از Santiment، در روزهای گذشته ۱۶ نهنگ جدید به شمار نهنگ‌های بیت کوین اضافه شده‌اند. این نهنگ‌ها موجودی‌هایی بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ واحد بیت کوین در کیف پول‌های خود دارند. 

این روزها بیت کوین به دنبال شکستن مقاومت ۲۷۰۰۰ دلاری است و در همین حال تعداد نهنگ‌های بیت کوین به‌طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است که باعث انباشت در بلاک چین بیت‌کوین می‌شود.

طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی Santiment، وضعیت افزایش نهنگ‌ها، بیش‌ترین رشد یک روزه از تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۲ را نشان می‌دهد. درحال‌حاضر چیزی در حدود ۱۴۰،۲۱۰ آدرس بیت کوین، بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ واحد از این ارز دیجیتال را نگهداری می‌کنند.

پلتفرم سنتیمنت در گزارش‌های پیشین خود اعلام کرده بود که کیف پول‌های حاوی ۱۰ بیت کوین، از فوریه ۲۰۲۲، افزایش بسیار چشم‌گیر و بی‌سابقه‌ای داشته‌اند.

نهنگ‌های بیت کوین با ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ بیت کوین - Santiment

هم‌چنین پلتفرم تحلیلی IntoTheBlockchain اعلام کرد هولدرهایی که بیش از یک سال است بیت‌کوین‌های خود را نگهداری می‌کنند، ۶۹ درصد از کل عرضه دارایی Bitcoin را در اختیار دارند.

بیت کوین در ماه اکتبر علی‌رغم شکستن مقاومت ۲۸۰۰۰ دلاری خود، در حفظ این مقاومت ناتوان بود و دوباره به زیر ۲۷۰۰۰ دلار سقوط کرد.

تحلیل‌گران بازار ارز دیجیتال معتقدند با توجه به وضعیت بحران‌های خاورمیانه و داده‌های متناقضی که در بازار کریپتو وجود دارد، امکان ریز قیمت بیت کوین BTC تا زیر ۲۵۰۰۰ دلار نیز وجود دارد. 

از طرف دیگر IntoTheBlock از افزایش خرید ماینرهای بیت کوین هم خبر داد و همین افزایش تعداد ماینرها می‌تواند فشار نزولی بیش‌تری به قیمت Bitcoin وارد کند. 

درکنار تمامی این موارد، با توجه به تایید احتمالی صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین، تحلیل‌گران بلومبرگ به آینده این ارز دیجیتال خوش‌بینند و پیش‌بینی می‌کنند که نخستین ETF اسپات بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۴ تایید می‌شود.

منبع: beincrypto.com
پانته‌آ کماسی

پانته‌آ کماسی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

کیف پول ارز دیجیتال را باید یک نرم‌افزار دانست که گاهی همراه با سخت‌افزار در اختیار افراد قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند کوین‌ها و توکن‌های متفاوت […]

خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ترید و بسیاری اقدامات دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال بدون داشتن اطلاعات مناسب از چارت کوین یا توکن مورد نظر […]