دعوت دوستان = ۳۰٪ پاداش

دعوت دوستان در بیتمکس = ۳۰٪ پاداش

فهرست مطالب

با طرح دعوت دوستان بیتمکس آشنایی دارید؟ 

شما می‌توانید در این طرح، دوستان خود را به بیتمکس دعوت کنید و پاداش بگیرید. دعوت هر دوست برای شما، پاداش به دنبال دارد و هیچ محدودیتی در تعداد افرادی که به بیتمکس دعوت می‌کنید، وجود ندارد.

چطور پاداش بگیرم؟

برای شرکت در این طرح، در قدم اول باید یک حساب کاربری فعال در بیتمکس داشته باشید. 

هر کاربر بیتمکس، یک کد دعوت اختصاصی مربوط به خود دارد که می‌تواند این کد را، برای دیگران ارسال کند. برای پیدا کردن کد دعوت خود،‌ ابتدا وارد حساب کاربری‌تان شوید و بعد از آن به بخش «پروفایل» بروید.

در بخش پروفایل، روی گزینه «دعوت دوستان» کلیک کنید تا به صفحه‌ای که کد و لینک دعوت اختصاصی شما در آن قرار دارد هدایت شوید. 

حالا می‌توانید کد یا لینک دعوت اختصاصی خود را کپی کنید و آن را از طریق پیام کوتاه، شبکه‌های اجتماعی یا سایر روش‌های ارتباطی به دوستان خود ارسال کنید.

افراد دعوت شده باید ثبت‌نام و احراز هویت خود را در صرافی بیتمکس انجام دهند و حداقل یک تراکنش انجام دهند. به ازای هر تراکنش افراد دعوت شده، ۳۰٪ کارمزد هر تراکنش به حساب فرد دعوت کننده واریز می‌شود.

دعوت دوستان = ۳۰٪ پاداش

برای دعوت دوستان و دریافت پاداش ۳۰ درصدی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد حساب کاربری خود در صرافی بیتمکس شوید.
  2. به بخش «پروفایل» بروید.
  3. روی گزینه «دعوت از دوستان» کلیک کنید.
  4. لینک یا کد دعوت اختصاصی خود را کپی کنید.
  5. لینک یا کد دعوت را از طریق پیام کوتاه، شبکه‌های اجتماعی یا سایر روش‌های ارتباطی به دوستان خود ارسال کنید.

کاربران دعوت شده باید ثبت‌نام و احراز هویت خود را در صرافی بیتمکس انجام دهند و حداقل یک تراکنش انجام دهند. به ازای هر تراکنش افراد دعوت شده، ۳۰٪ کارمزد هر تراکنش به حساب فرد دعوت کننده واریز می‌شود.

امکانات بیتمکس

صرافی ایرانی بیتمکس که یکی از زیرمجموعه‌های خانواده هلدینگ ماموت است، از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را شروع کرده و در راستای بهترین خدمت‌رسانی به کاربران خود تلاش می‌کند. 

بیتمکس با رابط کاربری ساده و امکاناتی مانند خرید کارتی، بازار سریع و بازار حرفه‌ای، قصد دارد توجه و علاقه کاربران ایرانی را به بازار کریپتو جلب کند و نیاز هر نوع کاربری را فراهم کند.

شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز، بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال کاربردی را در بیتمکس بخرید، بفروشید و معامله کنید. پشتیبانی مجموعه نیز به‌صورت ۲۴/۷ در خدمت کاربران است.  از امکانات بیتمکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازار سریع بیتمکس

در بازار معامله سریع بیتمکس، شما می‌توانید با استفاده از روش Swap (سواپ)، یک ارز را بدون معطلی به ارز دیگری تبدیل کنید. در این بازار می‌توانید ریال را نیز به انواع رمزارزهای موجود در بیتمکس تبدیل کنید. 

این بازار سریع برای کاربرانی مناسب است که آشنایی نسبی با خرید و فروش رمزارز دارند و می‌خواهند رمزارز خود را با قیمت لحظه‌ای بازار، به‌صورت ریالی خریداری کنند یا به ریال تبدیل کنند.

بازار حرفه‌ای بیتمکس

در بازار حرفه‌ای بیتمکس، شرایط کمی تفاوت دارد؛ در این بازار شما می‌توانید سفارش‌های خرید و فروش خود را، با قیمتی که مدنظر دارید ثبت کنید و در انتظار تکمیل سفارش بمانید. در این بازار می‌توانید به‌صورت زنده، سفارش‌ها و قیمت پیشنهادی سایر کاربران را هم بررسی کنید.

در بازار حرفه‌ای بیتمکس، امکان تبدیل مستقیم ریال به رمزارزهایی غیر از تتر و بالعکس وجود ندارد و کاربران می‌توانند معاملات خود را با تتر انجام دهند. 

بازار حرفه‌ای برای کسانی مناسب است که عجله‌ای برای خرید و فروش ندارند و می‌خواهند معاملات خود را با بهترین قیمت انجام دهند. امکان سفارش‌گذاری باعث می‌شود تا شما بتوانید با بررسی سفارش‌های دیگر کاربران، بهترین قیمت را سفارش‌گذاری کنید و روی معاملات خود سود کنید.

از طرفی چون امکان تبدیل مستقیم رمزارز به ریال در بازار حرفه‌ای وجود ندارد، مناسب کسانی است که معاملات خود را با تتر انجام می‌دهند.

خرید کارتی، سریع و آسان

خرید کارتی بیتمکس امکانی است که با کمک آن، کاربران می‌توانند به‌راحتی و سادگی فقط با چند کلیک، در میزان مشخص رمزارز خریداری کنند. در این روش خرید رمزارز، تتر، اتریوم و بیت کوین در مبالغ ۵۰۰ هزار تومانی، یک میلیون تومانی و دو میلیون تومانی برای خرید موجود است.

فقط کافی است وارد بخش خرید کارتی در وب‌سایت بیتمکس شوید، نوع رمزارز و مبلغ مدنظر خود را وارد کنید تا با چند کلیک ساده، حساب شما شارژ شود.

در این روش، شما با محاسبات و پروسه خرید رمزارز درگیر نمی‌شوید؛ در لحظه خرید، قیمت زنده رمزارز مد نظر شما محاسبه می‌شود و به حساب‌تان واریز می‌شود. این امکان مناسب کسانی است که می‌خواهند در مبالغ کم‌تر رمزارز بخرند و از پروسه محاسبه و معاوضه دور باشند.

 

پانته‌آ کماسی

پانته‌آ کماسی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

فرایند ماینینگ را باید تنها یکی از روش‌هایی دانست که با استفاده از آن می‌توان در بازار ارزهای دیجیتال سود کسب کرد. اما نکته‌ای که […]

بازار ارزهای دیجیتال را باید یکی از محبوب‌ترین بازارهای مالی جهان دانست که رشد بسیار بالای آن در همین چند سالی که از آغاز به […]

افراد متفاوت از روش‌های مختلفی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازار کریپتوکارنسی استفاده می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین و جامع‌ترین سایت‌هایی که می‌توانید در آن […]

بازار ارزهای دیجیتال را باید یکی از جذاب‌ترین بازارها برای سرمایه‌گذاری دانست. رشد بالای این بازار سبب شده تا هر روز افراد جدیدی وارد این […]

در بازار کریپتوکارنسی اصطلاحات متفاوتی وجود دارد که شبکه لایتنینگ یکی از آن‌هاست. اما شبکه لایتنینگ چیست؟ اگر بخواهیم به این سوال به ساده‌ترین شکل […]