ارتقا زیرساخت شبکه دوج کوین در بیتمکس

ارتقا دوج کوین در بیتمکس

فهرست مطالب

ارتقا زیرساخت شبکه دوج کوین در بیتمکس

در راستای ارتقا زیرساخت شبکه دوج کوین و بهینه‌سازی سطح کیفی این شبکه در صرافی بیتمکس، دوج کوین‌های هدیه از دسترس خارج خواهند شد. 

شما کاربران عزیز بیتمکس که در کمپین ثبت‌نامی سال ۱۴۰۲ شرکت کرده و طی آن از طرف بیتمکس دوج‌کوین هدیه گرفتید، تا تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ فرصت دارید که دوج‌کوین‌های موجود در حساب بیتمکس خود را مدیریت کنید.

شما می‌توانید از ۳ طریق به مدیریت دارایی دوج‌کوین‌های خود بپردازید.

  1. معامله سریع: شما در این روش می‌توانید دوج کوین‌های خود را با گزینه «معامله  سریع» به تومان و یا تتر تبدیل کنید. 
  2. تبدیل دارایی‌های خرد: با تبدیل دارایی‌های خرد می‌توانید دارایی‌های با موجودی کم‌تر از حداقل مقدار لازم برای معامله و یا برداشت را مستقیما به تومان تبدیل کنید.
  3. برداشت کوین: در این روش می‌توانید دوج کوین‌های خود را به صورت مستقیم به کیف پول دیگری خارج از بیتمکس منتقل کنید.

لازم به ذکر است که فقط هدیه‌های دوج‌کوین موجود در بیتمکس از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ به بعد، قابل دسترسی نخواهد بود و این موضوع مشمول دوج کوین‌های دیگر نمی‌شود . 

ارتقای زیرساخت شبکه دوج کوین در صرافی بیتمکس یک گام مثبت در جهت بهبود تجربه کاربری و افزایش کارایی معاملات این ارز دیجیتال محبوب است. این ارتقا می‌تواند مزایای متعددی برای کاربران و معامله‌گران دوج‌کوین به همراه داشته باشد و به جذب سرمایه‌گذاران جدید به این ارز دیجیتال کمک کند.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا ارتقای زیرساخت شبکه دوج‌کوین در صرافی بیتمکس می‌تواند مزایای دیگری نیز به همراه داشته باشد:

  • افزایش امنیت معاملات: ارتقای زیرساخت شبکه دوج‌کوین می‌تواند به افزایش امنیت معاملات این ارز دیجیتال در صرافی بیتمکس کمک کند.
  • کاهش احتمال خطا: این اقدام به کاهش احتمال خطا در انجام معاملات این ارز دیجیتال کمک می‌کند.

نکات قابل توجه

این ارتقا فقط برای رمزارز دوج‌کوین در صرافی بیتمکس اعمال می‌شود. ارتقای زیرساخت شبکه دوج‌کوین به معنای افزایش قیمت دوج کوین نیست. پس به یاد داشته باشید که فقط تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ فرصت برداشت و یا تبدیل دارایی‌های دوج‌کوین خود را دارید.

 

پانته‌آ کماسی

پانته‌آ کماسی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

فرایند ماینینگ را باید تنها یکی از روش‌هایی دانست که با استفاده از آن می‌توان در بازار ارزهای دیجیتال سود کسب کرد. اما نکته‌ای که […]

بازار ارزهای دیجیتال را باید یکی از محبوب‌ترین بازارهای مالی جهان دانست که رشد بسیار بالای آن در همین چند سالی که از آغاز به […]

افراد متفاوت از روش‌های مختلفی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازار کریپتوکارنسی استفاده می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین و جامع‌ترین سایت‌هایی که می‌توانید در آن […]

بازار ارزهای دیجیتال را باید یکی از جذاب‌ترین بازارها برای سرمایه‌گذاری دانست. رشد بالای این بازار سبب شده تا هر روز افراد جدیدی وارد این […]

در بازار کریپتوکارنسی اصطلاحات متفاوتی وجود دارد که شبکه لایتنینگ یکی از آن‌هاست. اما شبکه لایتنینگ چیست؟ اگر بخواهیم به این سوال به ساده‌ترین شکل […]