صنعت کریپتو، آماده بول ران بعدی!

صنعت کریپتو، آماده بول ران بعدی!

فهرست مطالب

مدیران شرکت‌های فعال صنعت کریپتوکارنسی، از شروع یک روند صعودی جدید در بازار کریپتو خبر داده‌اند و بسیاری از آن‌ها بر این باورند که بیت کوین در سال ۲۰۲۴، به قیمت بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد. بول ران در کریپتو به یک دوره صعودی طولانی مدت در قیمت ارزهای دیجیتال گفته می‌شود. در این دوره، قیمت ارزهای دیجیتال به طور مداوم افزایش می‌یابد و سرمایه‌گذاران زیادی به این بازار جذب می‌شوند.

بول ران ها معمولا با افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال توسط نهادهای مالی و شرکت‌های بزرگ همراه هستند. همچنین، انتشار اخبار مثبت در مورد ارزهای دیجیتال مانند تأیید ETF بیت کوین نیز می‌تواند باعث ایجاد بول ران شود.

پاسکال گوتیه (Pascal Gauthier)، مدیرعامل Ledger، در مصاحبه با CNBC اظهار داشت که سال ۲۰۲۳ سالی برای آماده شدن برای رشد پیش رو بود. او گفت که نسبت به سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ حس خوبی دارد و نسبت به اتفاق‌های خوب، دلگرم است.

پاسکال گوتیه گفت: «زمانی که از فاز گمانه‌زنی بگذریم، که من فکر می‌کنم تقریبا از آن گذشته‌ایم و هنوز راه مانده است. بعد از گذر از این از این فاز، می‌توانیم سازندگان واقعی را پیدا کنیم که به‌جای راه‌اندازی کازینوهای تجاری، روی فناوری و مشکلات قابل حل جهانی تمرکز می‌کنند.»

دیوید مارکوس، مدیرعامل Lightspark:

«اکنون که این مسائل حل شده است، سرمایه‌گذاران بر آن‌چه که صنعت به عنوان تحولات مثبت می‌بیند، تمرکز می‌کنند. اول، هیجان فزاینده‌ای وجود دارد که ممکن است یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین به زودی تایید شود. این امر می‌تواند سرمایه‌گذاران سنتی بزرگ‌تر را که قبلا تمایلی به ورود به بازار کریپتو امتناع داشتند را، جذب کند.»

دومین رویداد مهم پیش رو، رویداد هاوینگ بیت کوین است که هر چهار سال یک‌بار اتفاق می‌افتد . پیش‌بینی می‌شود هاوینگ بیت کوین، در ماه آپریل یا می سال ۲۰۲۴ میلادی اتفاق بیفتد.

با این حال، گوتیه هشدار داد که این رالی، که بیش‌تر بر اساس انتظارات تایید ETF شروع شده است، درصورت رد مجدد محصول توسط قانون‌گذاران، ممکن است دچار تزلزل شود.

او گفت: «رد کردن همه‌جانبه ETFها، می‌تواند به این دوره بازار آسیب وارد کند و باید به این مورد حتما توجه داشت.»

استاندارد چارترد (Standard Chartered) در بیانیه‌ی خود تایید کرد که بیت کوین، تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. این بانک گفت که این امر، مشروط به تایید ETFهای متعدد است. Matrixport نیز بر این باور است که بیت کوین تا آپریل ،2024 به قیمت ۶۳۱۴۰ دلار و تا پایان سال آینده به  ۱۲۵ هزار دلار خواهد رسید.

منبع: crypto.news
پانته‌آ کماسی

پانته‌آ کماسی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

کیف پول ارز دیجیتال را باید یک نرم‌افزار دانست که گاهی همراه با سخت‌افزار در اختیار افراد قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند کوین‌ها و توکن‌های متفاوت […]

خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ترید و بسیاری اقدامات دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال بدون داشتن اطلاعات مناسب از چارت کوین یا توکن مورد نظر […]