بیت کوین ۴۴ هزار دلار را رد کرد! قیمت بیت کوین به کجا می‌رسد؟

بیت کوین ۴۴ هزار دلار را رد کرد.

فهرست مطالب

بیت کوین، مشهورترین ارز دیجیتال جهان، با افزایش ۱۵۰ درصدی در سال جاری، روز چهارشنبه از ۴۴ هزار دلار هم بالاتر رفت و برای اولین بار در بیش از ۱۸ ماه گذشته به این سطح رسید.

این افزایش نشان‌دهنده افزایش مداوم قیمت ارز دیجیتال است که توسط عوامل متعددی مانند کاهش نرخ بهره و انتظارات فزاینده در مورد تایید احتمالی یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین در ایالات متحده پشتیبانی می‌شود.

حامیان صنعت کریپتو می‌گویند که این روش جدید برای سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین، با قیمت‌های لحظه‌ای به جای قیمت‌های آتی می‌تواند ورود همه به دنیای کریپتو را آسان‌تر کند و در عین حال برخی از ریسک‌های معروف همراه با آن را کاهش دهد.

احتمال دارد که قانون‌گذاران، اولین درخواست ETF نقطه‌ای بیت کوین را در ماه آینده تأیید کنند.

پاسکال گوتیر، مدیرعامل Ledger، در این‌باره گفت: «من فکر می‌کنم معنای واقعی ETF این است که بیت کوین به جریان اصلی تبدیل می‌شود و این چیزی است که مردم منتظر آن هستند.»

این واقعیت که بیت‌کوین بالاتر از سطح قیمتی حیاتی بهبود یافته است، نشان می‌دهد که حرکت صعودی آن چقدر انعطاف‌پذیر است و توجه سرمایه‌گذاران باتجربه و جامعه بزرگ‌تر ارز دیجیتال را به خود جلب می‌کند.

قیمت بیت‌کوین تا چه حد می‌تواند بالا برود؟

با توجه به این‌که منابع خبری و تحلیلگران مالی به افزایش قیمت بیت‌کوین، بالاتر از آستانه ۴۴ هزار دلار توجه کرده‌اند، واضح است که بازار درحال‌حاضر تمایل صعودی دارد.

 

بلومبرگ زمانی که وارد این میدان شد، پیش‌بینی جسورانه‌ای در مورد بزرگ‌ترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار انجام داد. این وب‌سایت خبری ادعا می‌کند که افزایش بیت‌کوین به بالای ۴۲۰۰۰ دلار، آغاز یک «ابرچرخه کریپتویی» جدید است و نه فقط یک اوج گذرا.

براساس این پیش‌بینی صعودی، بیت‌کوین در آینده به قیمت بالاتر از ۵۰۰۰۰۰ دلار دست پیدا خواهد کرد و به سنگ بنای یک الگوی پولی جدید و انقلابی تبدیل خواهد شد که درحال‌حاضر در وال استریت مورد حمایت قرار گرفته است.

این پیش‌بینی که با احساس رو به افزایش طرفداران ارز دیجیتال مطابقت دارد، نشان‌دهنده تغییر الگو در بازارهای مالی متعارف است، زیرا بیت‌کوین به تعریف مجدد صحنه اقتصادی جهانی و تثبیت تسلط خود ادامه می‌دهد.

بر اساس سطوح قیمت فنی، به ویژه بالاترین سطوح ثبت شده در مارس ۲۰۲۲ و سپتامبر ۲۰۲۱، جوئل کروگر، استراتژیست بازار در گروه LMAX، معتقد است که حرکت صعودی قیمت بیت‌کوین مسیر مشخصی تا منطقه بین ۴۸۰۰۰ تا ۵۳۰۰۰ دلار دارد.

او گفت: «یک منطقه خوب بین این دو سطح وجود دارد که در آن مقاومت قابل توجهی بین قیمت فعلی و بالاترین سطح مارس ۲۰۲۲ وجود ندارد.»

با نمایان شدن پویایی بازار، همه نگاه‌ها به بیت کوین است و فعالان بازار می‌خواهند بدانند که آیا BTC به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و هدف خود را در سطح مهم بعدی در ۴۵۰۰۰ دلار قرار می‌دهد؟

منبع: newsbtc.com
پانته‌آ کماسی

پانته‌آ کماسی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

کیف پول ارز دیجیتال را باید یک نرم‌افزار دانست که گاهی همراه با سخت‌افزار در اختیار افراد قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند کوین‌ها و توکن‌های متفاوت […]

خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ترید و بسیاری اقدامات دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال بدون داشتن اطلاعات مناسب از چارت کوین یا توکن مورد نظر […]