حذف ۱۶ جفت ارز از صرافی بایننس

حذف ۱۶ جفت ارز در بایننس

فهرست مطالب

صرافی بایننس در اعلامیه اخیر خود گفت قصد دارد حداقل 16 جفت ارز دارایی دیجیتال را از Binance Liquid Swap حذف کند. ارزهای دیجیتالی که قرار است از استخر نقدینگی Binance حذف شوند، جفت ارزهای استیبل کوین BUSD هستند.

این جفت ارزها شامل بیت کوین، کاردانو (ADA)، اتریوم، لایتکوین، شیبا اینو، پلیگان (MATIC)، سولانا، یونی‌سواپ، چین‌لینک (LINK) و دوج‌کوین می‌شوند. علاوه‌بر این، بایننس جفت ارزهای دیگر این استیبل‌کوین، از جمله BUSD/DAI و BUSD/USDT را نیز حذف خواهد کرد.

در اعلامیه بایننس گفته شده که این اقدام، در جمعه هفته آینده و در تاریخ ۲۷ اکتبر انجام می‌شود.

چرا بایننس این 16 جفت ارز را حذف می‌کند؟

مهم‌ترین نکته این است که بایننس دلیل خاصی برای حذف بیش از 16 جفت ارز از استخر نقدینگی خود اعلام نکرده است. به جای آن، توضیحی کلی برای این اقدام ارائه داده است.

بایننس اعلام کرد که برای حذف جفت ارزهای معاملاتی معروف خود، بررسی‌های دوره‌ای دقیقی انجام داده است و حذف این جفت ارزها از استخرهای نقدینگی خود را «برای تمرکز بیش‌تر نقدینگی و ارائه قیمت‌های بهتر به کاربران» انجام می‌دهد.

به عبارت دیگر، این تصمیم با اختصاص به تجربه معاملاتی بهتر برای کاربران، در خط مشی بایننس تطابق دارد.

بعد از تاریخ اعلام شده، کاربرانی که در این استخر سپرده‌گذاری کرده‌اند، دارایی‌های خود را در کیف پول اسپات خود دریافت می‌کنند.

همچنین کاربران پلتفرم می‌توانند پیش از تاریخ حذف، سپرده‌های خود خود را برداشت کنند. فرآیند حذف جفت‌های معاملاتی از لیکویید سواپ هیچ تأثیری بر دارایی‌ها و عملکرد این ارزها در بازار اسپات بایننس نخواهد داشت و این صرافی اطمینان می‌دهد که کاربران همچنان می‌توانند آن‌ها را معامله کنند. با این حال، لازم به ذکر است که جفت ارزهایی که قرار است حذف شوند، همچنان در بازار اسپات بایننس قابل معامله خواهند بود.

 

منبع: thecryptobasic.com

 

پانته‌آ کماسی

پانته‌آ کماسی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

کیف پول ارز دیجیتال را باید یک نرم‌افزار دانست که گاهی همراه با سخت‌افزار در اختیار افراد قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند کوین‌ها و توکن‌های متفاوت […]

خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ترید و بسیاری اقدامات دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال بدون داشتن اطلاعات مناسب از چارت کوین یا توکن مورد نظر […]