مسدود شدن ۴۱ آدرس تتر به دلیل تحریم‌ها

مسدود شدن ۴۱ آدرس تتر به دلیل تحریم‌ها

فهرست مطالب

شرکت تتر، بزرگ‌ترین صادرکننده استیبل کوین بازار کریپتو، روز شنبه ۴۱ آدرس تتر تحت کنترل افرادی که در لیست اتباع ویژه تعیین شده (SDN) دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC) قرار دارند را، مسدود کرد.

داده‌های آن‌چین نشان می‌دهد چندین کیف پول که در شش ماه گذشته از سرویس تورنادوکش استفاده کرده‌اند، توسط شرکت تتر مسدود شده‌اند.

یکی از کیف پول‌های مسدود شده نیز به حمله ۶۲۵ میلیون دلاری Ronin Bridge مرتبط است که به گفته وزارت خزانه داری ایالات متحده، توسط گروه هکرهای Lazarus Group کره شمالی انجام شده است.

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، در رابطه با این اقدامات گفت که با اجرای اختیاری فریز کردن کیف پول‌های جدید اضافه‌شده‌ به فهرست SDN و مسدود کردن آدرس‌های قبلی، ما می‌توانیم استفاده مثبت از فناوری استیبل کوین را بیشتر تقویت کنیم و اکوسیستم استیبل کوین امن‌تری را برای همه کاربران فراهم کنیم.

در ماه اکتبر، تتر ۳۲ کیف پول مرتبط با تروریسم و جنگ را مسدود کرد. همچنین، در ماه گذشته ۲۲۵ میلیون دلار در رابطه با یک سندیکای قاچاق انسان در پی تحقیقات وزارت دادگستری ایالات متحده توسط این شرکت مسدود شد.

با توجه به اقدام جدید شرکت تتر که به‌صورت داوطلبانه انجام شده است، ممکن است که حساسیت‌های این شرکت درمورد کیف پول‌های ایرانی تتر نیز بیش‌تر شود. 

منبع: coindesk.com
پانته‌آ کماسی

پانته‌آ کماسی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

کیف پول ارز دیجیتال را باید یک نرم‌افزار دانست که گاهی همراه با سخت‌افزار در اختیار افراد قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند کوین‌ها و توکن‌های متفاوت […]

خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ترید و بسیاری اقدامات دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال بدون داشتن اطلاعات مناسب از چارت کوین یا توکن مورد نظر […]