شکایت از رونالدو به دلیل تبلیغ بایننس!

شکایت از رونالدو به دلیل تبلیغ بایننس

فهرست مطالب

کریستیانو رونالدو،‌ ستاره مشهور فوتبال جهان، با طرح دعوای دسته‌جمعی از سوی شاکیان مواجه شده. این شاکیان ادعا می‌کنند که به دلیل تبلیغات او به صرافی ارز دیجیتال بایننس مراجعه کرده‌اند و حالا به دلیل درگیری‌های قانونی بایننس، متحمل ضرر شده‌اند.

در تاریخ ۲۷ نوامبر، یک پرونده شکایت در دادگاه فلوریدا باز شد. شاکیان این پرونده ادعا می‌کنند که رونالدو، در فروش و تبلیغ اوراق بهادار ثبت‌نشده با بایننس به‌صورت فعال همکاری داشته است.

بایننس در اواسط سال ۲۰۲۲، وارد یک همکاری طولانی‌مدت با کریستیانو رونالدو شد تا او مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را در این پلتفرم عرضه کند.

شاکیان پرونده در متن این شکایت گفته‌اند:

تبلیغات رونالدو میلیون‌ها نفر را تشویق به حمایت از او در صرافی بایننس کرد و این حمایت و تبلیغات، بایننس را در جذب سرمایه از طریق اوراق بهادار ثبت‌نشده یاری کرد!

در این شکایت آمده است که رونالدو به دلیل نفوذ و گستردگی طرفداران خود (با ۸۵۰ میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی) یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار محبوبیت روبه‌رشد بایننس بوده است؛ به‌طوری که تنها یک هفته پس از فروش اولیه توکن‌های ان اف تی مربوط به رونالدو، جستجوی کلمه «بایننس»، حدود ۵۰۰ درصد افزایش داشته است.

در این شکایت ادعا شده است که رونالدو «درباره فروش اوراق بهادار کریپتویی ثبت نشده بایننس» اطلاع داشته یا وظیفه داشته که اطلاع داشته باشد، چرا که او تجربه سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و امکان دسترسی به مشاوران حرفه‌ای را دارد.

در این شکایت به راهنمایی‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) هم اشاره شده که به افراد مشهور در مورد الزام به افشای پرداخت‌های دریافتی در ازای تبلیغ ارزهای دیجیتال هشدار داده است. در این شکایت ادعا می‌شود رونالدو این کار را نکرده است.

پانته‌آ کماسی

پانته‌آ کماسی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

کیف پول ارز دیجیتال را باید یک نرم‌افزار دانست که گاهی همراه با سخت‌افزار در اختیار افراد قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند کوین‌ها و توکن‌های متفاوت […]

خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ترید و بسیاری اقدامات دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال بدون داشتن اطلاعات مناسب از چارت کوین یا توکن مورد نظر […]