حذف ۳۰۰ میلیون توکن پنکیک سواپ

حذف ۳۰۰ میلیون توکن پنکیک سواپ

فهرست مطالب

صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ،‌ با موافقت ۹۸ درصدی اعضای جامعه خود، عرضه توکن بومی پلتفرم خود، یعنی توکن CAKE را، ۳۰۰ میلیون کاهش داد. با حذف ۳۰۰ میلیون توسط پنکیک سواپ، عرضه این توکن از ۷۵۰ میلیون به ۴۵۰ میلیون توکن رسید.

روز پنجشنبه، این صرافی غیرمتمرکز، پروپوزال جدیدی به کاربران خود، جهت کاهش عرضه رمزارز CAKE ارائه کرد. نتایج نهایی نشان داد که 97.88 درصد از آرا، موافق کاهش عرضه حداکثری از 750 میلیون به 450 میلیون هستند.

بعد از پایان این رای‌گیری، قیمت توکن کیک در حدود یک درصد ریزش داشت اما به‌طور کلی در طول هفته گذشته،‌ قیمت این توکن در حدود ۴۰٪ افزایش داشته است.

صرافی PancakeSwap اعلام کرد که دلیل ارائه این پیشنهاد، قدرتمندتر شدن توکن CAKE و فاصله گرفتن آن از تورمی شدید است. 

پنکیک سواپ در این باره اعلام کرد:

بعد از کاهش عرضه توکن کیک در ماه‌های اخیر، این آخرین تصمیم استراتژیک ما است. کاهش عرضه کل این توکن، با هدف ایجاد یک مدل قوی و ضد تورمی مطابقت دارد. این تصمیم که با بیش از 98 درصد آرا به تصویب رسید، بخشی از تلاش‌های پنکیک سواپ برای ایجاد یک مدل ضدتورمی قوی است.

این کاهش عرضه همچنین با استراتژی رشد پنکیک سواپ مطابقت دارد. این پلتفرم در حال معرفی یک مدل Escrow جدید است که به دارندگان CAKE اجازه می‌دهد تا توکن‌های خود را برای veCAKE استیک کنند. veCAKE توکنی است که به دارندگان آن حق رای در تصمیم‌گیری‌های پنکیک سواپ را می‌دهد.

پنکیک سواپ معتقد است که کاهش عرضه CAKE و معرفی مدل Escrow جدید به آن کمک خواهد کرد تا سهم بازار خود را در تمام زنجیره‌ها افزایش دهد و مدل veCAKE را حفظ کند.

منبع: theblock.co
پانته‌آ کماسی

پانته‌آ کماسی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

کیف پول ارز دیجیتال را باید یک نرم‌افزار دانست که گاهی همراه با سخت‌افزار در اختیار افراد قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند کوین‌ها و توکن‌های متفاوت […]

خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ترید و بسیاری اقدامات دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال بدون داشتن اطلاعات مناسب از چارت کوین یا توکن مورد نظر […]