CZ (چانگ‌پنگ ژائو) حق خروج از آمریکا را ندارد!

ژائو حق خروج از آمریکا را ندارد!

فهرست مطالب

قاضی پرونده‌ی پرسروصدای چانگ پنگ ژائو (CZ)، تصمیم گرفت حکم جدیدی برای مدیرعامل سابق صرافی بایننس صادر کند. براساس این حکم جدید، ژائو نمی‌تواند تا زمان صدور حکم اصلی خود از ایالات متحده آمریکا خارج شود. این حکم در فوریه ۲۰۲۴ (بهمن ۱۴۰۲) صادر خواهد شد.

قاضی فدرال قبلی با یک حکم، اجازه بازگشت CZ به امارات، جایی که اعضای خانواده‌اش حضور دارند را صادر کرده بود. اما حالا قاضی ریچارد جونز اجازه سفر ژائو را لغو کرده است و معقتد است او نباید از آمریکا خارج شود.

دادستان‌های فدرال در روزهای گذشته هشدار داده بودند که بیش‌تر ثروت ژائو در امارات متحده عربی قرار دارد و با توجه به این‌که امارات متحده عربی، هیچ معاهده‌ای برای استرداد مجرمان با آمریکا امضا نکرده است، ممکن است CZ دیگر به آمریکا باز نگردد.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل سابق صرافی بایننس، هفته گذشته طی یک توافق، به نقض قوانین بانکی و مبارزه با پولشویی آمریکا اعتراف کرد و بایننس باید ۴.۳ میلیارد دلار جریمه پرداخت کند.

امکان دارد که CZ با حکم ۱۰ تا ۱۵ سال محکومیت مواجه شود. توافق او با وزارت دادگستری آمریکا، به‌طور قطع روی حکم نهایی او تاثیرگذار خواهد بود اما هنوز جزئیاتی در این باره منتشر نشده است. طبق قانون، ژائو می‌تواند برای هر حکمی که بیش از ۱۸ ماه باشد، تجدید نظر درخواست کند.

منبع: cointelegraph.com
پانته‌آ کماسی

پانته‌آ کماسی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

کیف پول ارز دیجیتال را باید یک نرم‌افزار دانست که گاهی همراه با سخت‌افزار در اختیار افراد قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند کوین‌ها و توکن‌های متفاوت […]

خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ترید و بسیاری اقدامات دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال بدون داشتن اطلاعات مناسب از چارت کوین یا توکن مورد نظر […]