با رسیدن ترامپ، بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری می‌شود!

با رسیدن ترامپ، بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری می‌شود!

فهرست مطالب

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، هرگز طرفدار ارزهای دیجیتال نبوده است. اما صندوق سرمایه‌گذاری VanEck می‌گوید که انتخاب مجدد او در سال 2024، می‌تواند قیمت بیت کوین را به محدوده قیمت ۱۰۰ هزار دلار برساند.

بخش دارایی‌های دیجیتال صندوق VanEck انتظار دارد که پیروزی مجدد دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده با بالاترین قیمت تاریخ بیت‌کوین همزمان شود.

یک یادداشت اخیر توسط Matthew Sigel، رئیس بخش تحقیقات دارایی‌های دیجیتال VanEck و Patrick Bush، تحلیل‌گر ارشد سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال، پیش‌بینی می‌کند که دونالد ترامپ، پیشتاز جمهوری‌خواهان، با 290 رای الکترال دوباره به ریاست‌جمهوری خواهد رسید.

درنهایت این دو نفر از تحلیل‌گران VanEck، پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین در تاریخ ۹ نوامبر، دقیقا ۳ سال بعد از آخرین رکورد تاریخی خود، به بالاترین حد می‌رسد.

سیگل و بوش بر این باورند که قیمت بیت کوین، در سال 2024 با پیروزی جمهوری‌خواهان در کاخ سفید افزایش پیدا می‌کند. همچنین خوش‌بین هستند که با این اتفاق، رویکرد خصمانه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) نسبت به مقررات، از بین برود.

این دو تحلیل‌گر باور دارند که بیت کوین در سال ۲۰۲۴، به قیمت ۱۰۰ هزار دلار دست پیدا می‌کند. 

در واقع، رئیس جمهور سابق آمریکا در سال ۲۰۲۱ هشدار داد که ارزهای دیجیتال می‌توانند بسیار خطرناک باشند. اما جمهوری‌خواهان در کنگره بیشتر طرفدار ارزهای دیجیتال هستند.

اگر دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۴ دوباره ریاست کاخ سفید را به دست آورد، جمهوری‌خواهان احتمالاً قدرت بیشتری بر سیاست‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال خواهند داشت. بنابراین، این یک سناریوی صعودی برای قیمت بیت کوین است.

  • نکات قابل توجه:

این پیش‌بینی بر اساس تحلیل‌های VanEck است و به این معنا نیست که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ حتما به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسید.

عوامل زیادی می‌توانند بر قیمت بیت‌کوین تاثیر بگذارند، از جمله سیاست‌های دولت‌ها، پذیرش عمومی و توسعه فناوری زیربنایی بلاک‌چین.

مهم است که قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال، تمام شرایط را بسنجید و با توجه به جمیع جوانب تصمیم بگیرید.

منبع: cryptopotato.com

 

پانته‌آ کماسی

پانته‌آ کماسی

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

کیف پول ارز دیجیتال را باید یک نرم‌افزار دانست که گاهی همراه با سخت‌افزار در اختیار افراد قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند کوین‌ها و توکن‌های متفاوت […]

خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ترید و بسیاری اقدامات دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال بدون داشتن اطلاعات مناسب از چارت کوین یا توکن مورد نظر […]